میکروسمنت تک جزیی داخلی: از متریال هایی که در چندین سال اخیر در صنعت ساختمان سازی در کشور ما رواج بالایی پیدا کرده است می توان به اجرای نمای میکروسمنت اشاره کرد و لازم است که بدانید  بسیاری از افراد شناخت لازم را از این پوشش ندارند و به سراغ پوشش های قدیمی می روند.

میکروسمنت تک جزیی داخلی | طراحی مدرن | شیمی ساختمان عاج

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با اجرای نمای میکروسمنت تک جزیی داخلی با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که با علم و دانش بهتری بتوانید این پوشش را برای قسمت های داخلی ساختمان خود اجرا کنید.

اطلاعاتی در ارتباط با میکروسمنت تک جزیی داخلی

میکروسمنت که در زبان پارسی با نام میکروسیمان، میکرو بتن یا میکروتاپینگ در میان بسیاری از افراد شناخته شده است نمونه ای از زیبا ترین پوشش های ساختمانی است که ظاهری جذاب و مدرن را برای قسمت های داخلی شما به ارمغان می آورد.

افرادی که به دنبال پوشش های مدرن،زیبا و دکوراتیو برای طراحی داخلی خود هستند می توانند از میکروسمنت تک جزیی که مشخصات منحصر به فردی دارد کمک بگیرند.

کار کردن با این پوشش در عین راحتی، حساسیت های خاص خود را دارد و شما کاربران عزیز لازم است که برای اجرای آن از افراد متخصص که در این زمینه مهارت و تخصص بالایی دارند کمک بگیرید.

برای آماده سازی این پوشش کافی است که مواد پودری را با آب ترکیب کنید تا خمیر حاصله به دست آید تا شما قسمت های داخلی ساختمان از قبیل کف ساختمان، دیوارهای داخلی، حمام و سرویس بهداشتی را با کمک ماله پوشش دهید.

با توجه به ترکیبات منحصر به فردی چون رزین های بر پایه آب، رنگدانه و افزودنی های مجاز، سیمان، کامپوزیت و غیره این محصول کارایی بالایی دارد و با توجه به چسبندگی قوی این محصول به راحتی می توان آن را بر روی سطوح مختلف عمودی و افقی اجرا کرد.

با توجه به این که برای اجرای این پوشش یک لایه نازک استفاده می شود ظرافت بسیاری دارد و می توان بدون محدودیت برای ساختمان های مسکونی، تجاری و غیره به کار برد تا ظاهری بتنی زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

توجه داشته باشید این پوشش همانند ملات حالتی مایع دارد و برای سلیقه های مختلف می توان آن را اجرا کرد.

کاربردهای میکروسمنت داخلی

میکروسیمان یا همان میکروسمنت عاج با توجه به چسبندگی مناسبی که دارد این امکان را برای شما به وجود می آورد که به صورت مستقیم بر روی کاشی، موزاییک، سنگ و گچ آن را استفاده کنید.

ضخامت مناسبی که این پوشش دارد علاوه بر پوشش دهی مناسبی که برای محیط شما به همراه دارد می تواند ظرافت و زیبایی بسیاری را برای محیط شما به ارمغان بیاورد.

افرادی که تمایل به طرح های مدرن با ظاهری بتنی دارند می توانند از میکروسیمان برای دیوارهای داخلی و کف ساختمان خود استفاده کنند، وجود رزینی که برای این پوشش استفاده شده است ظاهری براق و زیبا را برای آن به همراه دارد و می تواند چشم افراد را به خود خیره کند.

با توجه هماهنگی و تطبیق پذیری بالایی که این پوشش دارد می توان از آن برای زیباسازی و نوسازی خانه خود استفاده کنید. بهتر است که بدانید استفاده از آن تنها محدود به ساختمان مسکونی نیست و شما می توانید بدون محدودیت آن را برای سالن 

های ورزشی، هتل ها، ساختمان های صنعتی و غیره اجرا کنید و از زیبایی آن حیرت زده شوید.

مزایای استفاده از میکروسمنت تک جزیی داخلی

اگر به دنبال پوششی مقاوم و مستحکم برای ساحتمان خود هستید که سازگاری بالایی با محیط زیست داشته باشد و طول عمر بالایی داشته باشد ما به شما کاربران عزیز میکروسیمان تک جزیی داخلی را پیشنهاد می دهیم.

این پوشش بر اثر استفاده مداوم، نور خورشید، ضربه و غیره کیفیت خود را از دست نمی دهد و مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد.

دسترسی به طیف وسیعی از طرح ها و رنگ ها را برای شما مهیا می کند.

امکان اجرا بر روی سطح

 مختلف را برای شما امکان پذیر می کند.

با توجه به عایق بندی مناسبی

 که دارد می تواند گزینه ای مناسب برای قسمت های مختلف ساختمان از جمله سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام و غیره کاربرد دارد.

سخن پایانی

شما کاربران عزیز می توانید با اجرای میکروسمنت تک جزیی 

داخلی از مزایایی که این پوشش دارد بهره مند شوید البته این امر زمانی امکان پذیر است که اجرای آن توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شود.