میکروسمنت دوجزیی خارجی: با توجه به پوشش مناسب و ظاهر جذابی که میکروسمنت دوجزیی دارد گزینه ای مناسب برای نمای خارجی ساختمان به شمار می آید. این پوشش بتنی با توجه به کارایی منحصر به فردی که دارد قابلیت اجرا بر روی سطوح مختلفی از قبیل دیوار، کف و نمای ساختمان را دارد و همان طور که در جریان هستید برای نمای ساحتمان از پوشش های مختلفی استفاده می کنند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و پوشش میکروسمنت با توجه به قیمت مناسب و کارایی بالایی که دارد گزینه ای ایده ال برای نمای ساختمان شما به حساب می آید.

میکروسمنت دوجزیی خارجی | طراحی نما | شیمی ساختمان عاج

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با میکروسمنت دوجزیی خارجی با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که بتوانید با علم بهتری این پوشش را برای ساختمان خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

میکروسمنت دوجزیی خارجی

از رایج ترین پوشش ها برای قسمت های خارجی می توان به میکروسمنت اشاره کرد و شاید دلیل ترند شدن این پوشش تنوع بالا در طرح و رنگ آن دانست که می تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد.

میکروسمنت دوجزیی برای تراس

از رایج ترین پوشش ها برای قسمت های بیرونی ساختمان می توان به میکروسمنت دوجزیی اشاره کرد که با توجه به ترکیبات پودری و مایعی که دارد مقاومت و استحکام بسیار بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد و به راحتی ظاهر اولیه خود ر از دست نمی دهد.

این پوشش می تواند به صورت یکپارچه تمامی قسمت های تراس را پوشش دهد بدون آن که درز یا شکافی از خود به جای بگذارد و بهترین گزینه برای جلوگیری از تجمع

 گردوخاک و آلودگی باشد. لازم به ذکر است سطح یکپارجه این محصول سبب شده است که شکل نهایی آن زیبایی بسیاری داشته باشد.

میکروسمنت برای دیوار و قسمت های روکش شده

یکی از کاربردهای میکروسمنت استفاده از این پوشش برای دیوارهای بیرونی و قسمت های روکش شده است و لازم است که بدانید این محصول نیز همانند سایر پوشش های ساختمانی مزایای مخصوص به خود را دارد . با توجه به این که برای این محصول از ترکیبات رزینی استفاده شده است می تواند چشم انداز وسیعی را از محیط در اختیار شما قرار دهد.

لازم به ذکر است که این محصول را در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می کنند و این امر موجب می شود که شاهد اجرای طرح های مینیمالیستی و صنعتی تر با این پوشش باشیم.

میکروسمنت دوجزیی برای استخرهای روباز

استفاده از میکروسمنت دوجزیی می تواند گزینه ای مناسب برای استخرهای روباز باشد چرا که هزینه اجرای آن در مقایسه با دیگر پوشش ها بسیار مناسب بوده و اجرای آن باکیفیت بالایی لنجام می شود.

میکروسمنت نمای خارجی، سازگاری بالایی با بسیاری از فضاها دارد.

هزینه اجرای میکروسمنت دوجزیی خارجی

بسیاری از افراد تصور می کنند که اجرای میکروسمنت خارجی هزینه بیشتری را در مقایسه با میکروسمنت برای فضای داخلی دارد که این امر کاملا اشتباه است و هزینه ای که برای اجرای این پوشش پرداخت می کنید به عوامل بسیاری از جمله وضعیت سطوح، مساحت مورد نظر و سختی کار بستگی دارد.

توجه داشته باشید با توجه به پیچیدگی و حساسیت بالایی که اجرای میکروسمنت استخر دارد و همچنین مصالح بیشتری که نیاز دارد هزینه ای که برای اجرای این پوشش پرداخت می کنید بیشتر است.

مراحل اجرای میکروسمنت دوجزیی خارجی

لازم به ذکر است که برای اجرای میکروسمنت برای فضاهای خارجی لازم است که به مراحل اجرای آن توحه داشته باشید چرا که مراحل اجرای آن حساسیت بالایی دارد. ما در ادامه شما را با مراحل اجرای این پوشش اشنا خواهیم کرد:

زیرسازی

برای آن که اجرای میکروسمنت با کیفیت بالایی انجام شود لازم است که سطح زیرین آن آماده انجام کار شود.

اجرای پرایمر

از مراحل اولیه اجرای میکروسمنت عاج می باشد که جز لایه های زیرین می باشد.

ترکیبات

برای میکروسمنت دوجزیی بهتر است به صورت اصولی و با توجه به کاربری که از ان انتظار دارید جز پودری و مایع را با همدیگر ترکیب کنید.

توجه داشته باشید که شما می توانید با اضافه کردن رنگدانه های مختلف این پوشش را با طرح و رنگ متنوع برای قسمت های خارجی ساختمان اجرا کنید.

سخن پایانی

اجرای پوشش برای قسمت های بیرونی ساختمان حساسیت بالایی دارد چرا که به صورت مستقیم با شرایط جوی در ارتباط است بنابراین باید پوششی برای آن انتخاب شود که کارایی و مقاومت بالایی داشته باشد از این رو استفاده از میکروسمنت دوجزیی خارجی گزینه ای مناسب برای این قسمت ها به شمار می آید.