دسته‌بندی نشده

میکروسمنت پودری در گیلان | میکروسمنت نما | رزین ساختمان عاج

میکروسمنت پودری در گیلان | میکروسمنت نما | رزین ساختمان عاج

میکروسمنت پودری در گیلان: کمتر فردی است که با این پوشش مدرن و زیبای میکروسمنت آشنایی نداشته باشد. این پوشش کاربردی از خانواده پوشش های پلیمری پوششی است که متشکل از سیمان، رزین، مواد افزودنی و رنگدانه های معدنی است که مزایای بسیاری را برای محیط به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می توان به سطح بدون درز آن اشاره کرد که این امر نظافت و نگهداری آن را راحت کرده است و افراد می توانند با اطمینان خاطر آن را برای محیط خود استفاده کنند و از مزایایی که این پوشش دارد نهایت بهره و استفاده را ببرند.

میکروسمنت پودری در گیلان | میکروسمنت نما | رزین ساختمان عاج

لازم است که شما کاربران عزیز قبل از اجرای پوشش میکروسمنت اطلاعات خود را در ارتباط با این محصول افزایش دهند که با شناخت بیشتری آن را برای محیط خود انتخاب استفاده کنند.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با میکروسمنت گیلان آشنا کنیم که شناخت شما از این محصول بیشتر شود.

میکروسمنت گیلان | قیمت هر متر میکروسمنت | رزین ساختمان عاج

 

میکروسمنت چیست؟

بسیاری از افراد هنوز از این پوشش شناخت لازم را ندارند چرا که جز پوشش های مدرن به شمار می آید. لازم است که بدانید میکروسمنت از خانواده پوشش های پلیمری، پوششی دکوری، تزیینی، کامپوزیت معدنی- آلی، سیمان، رنگدانه های معدنی است که این امکان را برای شما فراهم می کند که از آن برای سطوح مختلفی استفاده کنید. توجه داشته باشید که این پوشش را می توانید برای ساختمان های نوسازی و قدیمی استفاده کنید.

میکروسمنت نما گیلان | قیمت هر متر میکروسمنت | عاج

 

میکروسمنت پودری 

ساختمان های قدیمی،  با توجه به بازسازی و ترمیم هایی که باید بر روی آن انجام شود لازم است که نهایت دقت خود را به کار ببرید که پوشش فوق بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده سازد و بتواند عیب های ساختمان را پوشش دهد و چه پوششی بهتر از میکروسمنت که با توجه به متریال های مصرفی که برای آن به کار رفته است این شرایط را برای شما به وجود می آورد که به صرف هزینه ای مناسب محیط خود را زیبا کنید.

مدل های مختلف میکروسمنت

با توجه به ساختار،طرح و رنگ بندی متنوعی که میمروسمنت گیلان  دارد مدل های مختلفی از آن تولید و به بازار عرضه شده است که هرکدام مشخصات  مخصوص به خود را دارند.

شما می توانید برای انتخاب طرح و رنگ مناسب با محیط خود از مشاوران متخصص ما کمک بگیرید و با تکیه بر آن بهترین مدل میکروسمنت را انتخاب نمایید.

ما در ادامه شما را با پرکاربردترین مدل های میکروسمنت آشنا خواهیم کرد:

اجرای میکروسمنت در گیلان | میکروسمنت نما | رزین ساختمان عاج

مدل میکرواستون

برای انجام تغییرات کلی در نمای ساختمان می توانید از میکرواستون استفاده کنید که ظاهری زیبا و منحصر به فرد را برای محیط شما به ارمغان می آورد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارد که این امکان را برای شما به وجود می آورد که از آن برای قسمت های مختلف ساختمان خود استفاده کنید.

مدل میکروبیس

یکی از مدل های پرطرفدار میکروسمنت نما است که با توجه به ساختار خود می توانید از آن برای  بازسازی دیوارهای سنتی و قدیمی استفاده کنید. هرچند استفاده از آن محدودیت خاصی ندارد.

مدل میکروفینو

از دیگر مدل های میکروسمنت می توان به مدل میکروفینو اشاره کرد که برای طراحی دیوارهای داخلی دارد. ظاهر زیبا و جذاب ظاهری مجلل را برای محیط شما به ارمغان می آورد.

مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد از این رو می توانید با اطمینان خاطر از آن برای محیط های مرطوب از جمله سرویس بهداشتی،حمام، حیاط، بالکن و غیره استفاده کنید. سطح صاف و صیقلی این پوشش موجب شده است تمیز کردن آن به راحتی انجام شود.

مدل میکروفرش

از رایج و پرطرفدار مدل های میکروسمنت  می توان به میکروسمنت مدل میکروفرش اشاره کرد که بافتی ساده و زیبا دارد. این پوشش مقاومت بسیاری در شرایط آب و هوایی مختلف و ضربات دارد.

هزینه اجرای این پوشش در مقایسه با پوشش ها کمتر است و شما می توانید  با صرف هزینه ای مناسب آن را برای ساختمان خود استفاده کنید.

با توجه به مقاومت بالای میکروفرش، می توانید برای محیط های پرتردد چون ساختمان های اداری و تجاری استفاده کنید.

سخن پایانی

مدل های مختلفی از میکروسمنت گیلان وجود دارد که شما کاربران عزیز لازم است قبل از اجرای آن برای محیط اطلاعات خود را در ارتباط با این مدل ها شناخت لازم را به دست بیاورید.

شما کاربران عزیز جهت اطلاعات بیشتر در خصوص میکروسمنت گیلان می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *